قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صهیونیست ها را به وحشت انداخته و پوشالی بودن اقتدار و ادعاهای آن رژیم را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در راهپیمایی مردم انقلابی قزوین در حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ نیروهای مسلح، اظهار کرد: این عملیات قلب مردم ایران و تمامی عدالت خواهان دنیا را شاد کرد.

وی ادامه داد: با شهادت سید حسن نصرالله مقاومت اسلامی توفانی تر از گذشته با خشم و انتقام الهی در مقابل رژیم تروریستی صهیونیست ها خواهد ایستاد و پرچم جبهه مقاومت نیز تا نابودی و برچیده شدن بساط صهیونیست ها استوار خواهد بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خداوند متعال کاری کرد تا صهیونیست ها فهمیدند چه حماقتی کردند که شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش را رقم زدند، تاکید کرد: ما یقین داریم وعده خدا حق است و سیلی های محکم تری بر صورت نحس خونخواران صهیونیستی نواخته خواهد شد و به فضل خدا شاهد پیروزی های بیشتری برای رزمندگان اسلام و برچیدن بساط صهیونیست ها و برافراشته شدن پرچم پیروزی جبهه مقاومت در غزه و لبنان و همه سرزمین های اشغالی باشیم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: بدترین فتنه عالم در طول تاریخ و قبل از بعثت رسول خدا (ص) تا امروز، یهودیان خونخوار رژیم صهیونیستی هستند و خداوند نیز فرموده با آنها بجنگید، آنها را بکشید و ریشه آنها را بخشکانید تا اینکه فتنه از بین برود، زیرا فتنه از قتل خطرناک تر، پرضررتر و شدیدتر است.

وی اضافه کرد: تنها با بیرون کردن رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی خیال امت مسلمان راحت نمی شود بلکه بهترین راه همین است که صهیونیست های خونخوار را در همان سرزمین اشغالی دفن کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: از سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله، سردار شهید قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت آموختیم که نابودی رژیم صهیونیستی شدنی است، وقتی سیدعباس موسوی را به شهادت رساندند خیلی خوشحالی کردند و گمان بردند جمعیت جبهه مقاومت که آن زمان محدود بود، کارشان تمام شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اما وقتی خداوند با سید حسن نصرالله برای جبهه مقاومت پیروزی بزرگی به ارمغان آورد، صهیونیست‌ها وحشت زده شدند.