زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت:حزب‌الله با شهادت سیدحسن نصرالله به پایان نمی‌رسد، بلکه شاخ و برگ خود را نشان‌ می‌دهد همان‌طور که شهادت حاج قاسم سبب رشد جبهه مقاوت شد چون این خون‌ها برکت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در پنجاه و یکمین گردهمایی سراسری معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی در زنجان با اشاره به پاسخ مقتدرانه و قطعانه ایران به رژیم اشغالگر قدس، ادامه داد: این وعده صادقی بود که همه منتظرش بودند.

وی اضافه کرد: سران رژیم صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری یک عده اراذل و اوباش و باند جنایتکاری هستند که به هیچ قانونی پایندی ندارند.

فیروزفر با اشاره به اوباش‌گری رژیم غاصب صهیونیستی در طول تاریخ، اظهار داشت: هدف‌ این افراد، تجاوزگری در کل جهان است و محدود به یک حد و مرز نیستند و آمریکا نیز از این سگ هار خود برای پیشبرد منافعش استفاده می‌کند.

شهردار زنجان با اشاره به ناکارآمدی گنبد آهنین در برابر حمله موشکی ایران و نمایان شدن ماهیت آمریکا و اسرائیل غاصب برای جهانیان، افزود: سازش با غاصبان جهان محال است و این‌ها دائم در حال تفرقه‌افکنی هستند و با سلطه‌گری کل دنیا را می‌خواهند از آن خود کنند.

آموزش‌های مهارتی باید متناسب با نیازهای روز ارائه شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این گردهمایی، گفت:آموزش‌های مهارتی باید پویا و متناسب با نیازهای روز تعریف و ارائه شود و قابلیت انعطاف و هماهنگی با نیازهای دائمی در حال دگرگونی‌های مختلف را داشته باشد.

طاهر یوسفی‌ امیری با بیان اینکه آموزش، یکی از نیازها و زیرساخت‌های اساسی برای توسعه و پیشرفت پایدار هر کشور است، افزود: با تغییرات اخیر و گسترش شدید فعالیت‌ها و فناوری‌های مختلف و نوبه‌نو شدن فرآیندها در کسب و کارهای مختلف، همه نیاز به آموزش‌های تخصصی و مهارتی کوتاه‌مدت دارند.

وی اظهار داشت: امروزه نیاز به آموزش‌های تخصصی و مهارتی به‌صورت مشخص به‌صورت مقطعی، موضعی و نقطه‌ای در راستای برآوردن اهداف خاص بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی و تخصصی را ارتقای توان و مهارت افراد برای حضور موثر در جامعه و محل کار دانست و گفت: در این آموزش‌ها، افراد به ابزارها و تخصص‌هایی دست پیدا می‌کنند که در سایه آنها، شایستگی، بهره‌وری فردی و حرفه‌ای و سازمانی، جایگاه شغلی، اجتماعی و فرهنگی افراد بهبود پیدا می‌کند.