تهران- ایرنا- رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در دفتر حزب‌الله لبنان حضور یافت و دفتر یادبود این شهید مقاومت را امضا کرد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از سازمان امور دانشجویان ایران، سعید حبیبا رئیس این سازمان، رازقی معاون بورس و امور دانشجویان خارج، سوزنچی مدیر کل امور بین‌الملل و سلمان‌پور مشاور رئیس سازمان امور دانشجویان در حوزه بین‌الملل با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با عبدالله صفی‌الدین نماینده حزب‌الله لبنان در تهران، شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفتند.

در این دیدار رئیس سازمان امور دانشجویان دفتر یادبود شهادت سید حسن نصرالله را امضا کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال بر عهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.