بوشهر-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این دفاع از سوی سازمان های بین المللی در قالب فصل هفتم منشور بین الملل و جامعه بین المللی نگاشته شده حق طبیعی و مشروع جمهوری اسلامی بود.

مهدی مهرانگیز روز چهارشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت «سیدالشهدای محور مقاومت سید حسن نصرالله» در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اتفاقاتی که توسط رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی در سوریه، لبنان و ایران بویژه حادثه ترور «شهید اسماعیل هنیه» رخ داد این حق طبیعی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد که بتواند از خود دفاع کند.

وی بیان کرد: ایران همواره دنبال فرصتی بود تا با قاطعیت و کوبنده به اقدام‌های گستاخانه رژیم صهیونیستی پاسخ دهد که به لطف خداوند و امام زمان (عج) با مجاهدت نیروهای نظامی و بویژه سپاه این اقدام دیشب انجام گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: هر چند خواسته مردم ایران اسلامی است که انتقام‌ها ادامه‌دار و کوبنده‌تر باشد تا اسراییل به فرموده رهبر معظم انقلاب بداند که زمان بزن در رو تمام شده است.

مهرانگیز ادامه داد: مردم ایران اسلامی در شب گذشته تا پاسی از شب به جشن و شادمانی پرداختند که این شادی در بقیه کشورهای اسلامی نیز مشاهده شد.

بیشتر بخوانید

جشن ساحل‌نشینان بوشهری در پی پاسخ مقتدرانه ایران علیه اشغالگران قدس

فیلم | جشن و پایکوبی‌ بوشهری‌ها در پی عملیات وعده صادق ۲

وی گفت: انتقام ایران اسلامی منجر شد تا مردم در بسیاری از کشورها و بویژه کشورهای اسلامی احساس خوشحالی داشتند که ایران اسلامی با موشک‌های خود هیمنه پوشالی اسراییل را نابوده کرده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: با این وجود مسئولان این کشورها که از انتقام شادمان بودند ولی به دلیل ملاحظه‌های سیاسی خوشحالی خود را ابراز نکردند.

مهرانگیز یادآور شد: راه و مکتب «سید حسن نصرالله» با عزم و ارده‎ای دوچندان ادامه‌دار خواهد داشت.