ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: عملیات وعده صادق ۲ نمایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در این برهه از زمان در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام بود.

به گزارش ایرنا، "لطیف صادقی" روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دهلران با تبریک عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: در حفظ عزت و دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور با کسی تعارف نداریم.

وی وعده صادق ۲ را گوشه ای از نمایش اقتدار نیروهای مسلح ذکر کرد و افزود: بی شک دشمن غاصب و کودک‌کش و جعلی اسرائیل و حامیانش بدانند که در صورت هر اشتباهی پاسخی به مراتب کوبنده تر خواهند گرفت.

فرماندار ویژه دهلران به مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در شهرستان در این ایام هم اشاره و اظهار کرد: امروز چهارشنبه بعداظهر هم مراسم بزرگداشت آن شهید بزرگ اسلام، در روستای جلیزی بخش موسیان برگزار می‌شود.

صادقی به پیشرفت ۹۵درصدی کارخانه سیمان دهلران و پیگیری نماینده مجلس در این خصوص اشاره کرد و افزود: این پروژه که نقش مهمی در تولید و اشتغال شهرستان دهلران و باید پیگیری و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری‌های کلانی در شهرستان انجام شده است، گفت: جاده‌های دهلران در دست اقدام است و نیازمند تسریع در عملیات اجرایی هستند و پتروشیمی دهلران نیازمند همت، جدیت و پیگیری‌های زیادی است که مجدد راه اندازی شود.

فرماندار ویژه دهلران به پروژه آبگرم و اجرای فاز اول آن اشاره و بر لزوم تکمیل فاز دوم آن با تامین اعتبار لازم تاکید کرد و افزود: تلاش برای رفع موانع مجتمع گردشگری آبگرم به همت دادستانی از دیگر موضوعات است.

امام جمعه دهلران هم از سیلی محکم نیروهای مسلح به اسرائیل غاصب قدردانی کرد و گفت:خدا را به خاطر این پیروزی و توانمندی که حاصل تدابیر رهبر معظم انقلاب است، شاکریم.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی با اشاره به گرامیداشت هفته فراجا، ابراز کرد: امروز شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم و از ایجاد نظم و امنیت در شهرستان توسط نیروی انتظامی قدردانی می شود.

وی بر ضرورت توجه به جاده های شهرستان اشاره کرد و افزود: تزریق بودجه به پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان ضرورت دارد و توجه شرکت‌های فعال در شهرستان به اجرای مسئولیت های اجتماعی و همچنین راه اندازی پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران نیازمند پیگیری است.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: باید بر بازار نظارت جدی و قاضی تعزیرات حکومتی در این شهرستان به صورت مستقل مستقر باشد.

نشست شورای اداری و تودیع و معارفه دادستان دهلران با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران،معاونان فرماندار، دادستان کل استان، رئیس دادگستری دهلران و اعضای شورای تامین و مدیران برگزار شد.