به گزارش ایرنا از ایکوپرس- نتایج این پژوهش حاکی از این است که تغییرات اعمال شده در این محصول نسبت به مدل آریسان قبلی در تقویت شاسی، تغییر موتور به XU۷P و بهبودهای صورت گرفته در محل زاپاس و فضای داخلی اتاق این خودرو، توانسته است نیازها و انتظارات و رضایت بیشتر مشتریان را به همراه داشته باشد.
خودروی آریسان ۲ با توجه به عرضه آن با تنوع رنگ و راحتی بیشتر راننده و سرنشینان آن بهدلیل تغییرات اعمال شده، تناسب قابل قبولی را برای نیاز خریداران به حمل بار و کسب درآمد و یا استفاده از این محصول برای کمک در کسب و کار اصلی آنها ایجاد کرده است.