کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی و اهل سنت نشین پاوه در شمال غربی استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشانه عزت و اقتدار ایران و افتخار آفرین بود، گفت: برای این افتخار آفرینی به دوستان عزیز سپاه که بانی آن بودند و همچنین ارتش و سایر نیروهایی که همکاری داشتند؛ دستمریزاد گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «قادر قادری» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار شهید نیلفروشان در مسجد قبای شهر پاوه از شهیدان قاسم سلیمانی، هنیه و سیدحسن نصرالله یاد کرد و افزود: ما مردم پاوه و اورامانات در ۴۵ سال گذشته حامی ارزشهای اسلامی و انقلابی بوده‌ایم و هستیم و خواهیم بود.

وی گفت: دنیای اسلام گرفتار تفرقه بین اهل ایمان و توحید شده که باید هوشیار باشیم تا دشمن به فکر و عقیدۀ ما ضربه وارد نکند.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: کسانی که از جامعۀ ما دار فانی را وداع می‌کنند، باید با کلمات خیر از آنان یاد کنیم بخصوص کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند و به فرمودۀ قرآن کریم آنان نزد خداوند زنده‌اند و حیات و زندگی آنها برای ما درس است.

به گزارش ایرنا ،‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به نقض حاکمیت ملی ایران و شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

شهرستان مرزی پاوه با حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.