اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ نیروهای مسلح دل همه آزادگان جهان را بخصوص در ایران، لبنان، سوریه و یمن شاد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد چهارشنبه‌ شب در اجتماع مردم اهواز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: ایران اسلامی پیش از انقلاب و در اوایل انقلاب، همانند دوران صدر اسلام نه امنیت و نه قدرتی برای عرضه در منطقه داشت اما به برکت این نظام اسلامی تحول عظیمی شکل گرفت و پس از ۴۵ سال به یکی از ابرقدرت‌های منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی نیز مقابل ۸۰ کشور جهان به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام و حضور مقتدر مردم ولایتمدار ایران ، پس از هشت سال نبرد با دشمن بعث، سربلند از این میدان سخت خارج شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: انقلاب اسلامی قدرت های بزرگ جهان و منطقه را یکی پس از دیگری از عرش به ذلت کشاند و اکنون علاوه بر کشورهای منطقه بخش گسترده‌ای از آسیای میانه و آفریقا نیز با ایران اسلامی هم‌پیمان شده اند.

وی تصریح کرد: کشور عراق نیز با حمایت استکبار جهانی از گروه تروریستی داعش در حال فروپاشی بود که ایران اسلامی هیمنه این دشمنان اسلام را در هم شکست و امنیت و آرامش را در عراق و منطقه به ارمغان آورد.

موسوی فرد یادآور شد: این نظام اسلامی در لبنان نیز زمانی که چکمه‌پوشان صهیونیست ناموس شیعه را مورد تعرض قرار می دادند، وارد میدان شد و لرزه بر پیکره رژیم صهیونیستی جنایتکار انداخت.

وی اظهار کرد: در سوریه نیز زمانی که تمام قدرت های جهان به بشار اسد، پیشنهاد تسلیم شدن دادند حمایت جمهوری اسلامی باعث شد تمام ظرفیت مقابل دشمنان ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بی شک تفکر ناب بسیجی به نام انقلاب در هر نقطه ای از جهان که باشد، مانند ایران اسلامی سرشار از امنیت خواهد شد.

وی یادآور شد: فلسطین در زمانی توسط رژیم صهیونیستی در حال بلعیده شدن بود که به برکت امامین انقلاب این لقمه چرب از نگاه دشمنان، از حلقوم این رژیم غاصب و استکبار جهانی بیرون کشیده شد.

موسوی‌فردبا تبریک شهادت سید حسن نصرالله، سردار سرافراز نیلفروشان و برخی از فرماندهان حزب الله افزود: آنها در مسیر شهید چمران ها و شهید رئیسی ها، بهشتی ها به شهادت رسیدند چرا که تربیت چنین نیروهایی در تراز سربازان امام زمان(عج) شایسته تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در ۴۵ سال گذشته سپاه در تمامی عرصه‌های سخت نظامی، فرهنگی و اقتصادی در خط مقدم بود و بی شک اکنون در اوج اقتدار با تمام ظرفیت و قدرت مقابل دشمن ایستاده است.

وی از اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب در شرایطی که کشور ما توسط رژیم صهیونیستی جنایتکار در معرض خطر قرار داشت در کنار مردم در مشهد مقدس حضور داشت و این هفته نیز نماز جمعه تهران را اقامه می کنند تا به دشمن بفهماند در هر شرایطی در کنار مردم هستند.

موسوی فرد گفت: عملیات وعده صادق ۲ در زمانی رخ داد که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در اوج قدرت و غرور از اقدامات جنایتکارانه اخیرشان قرار داشتند اما امروز سراسر منطقه مقاومت زیر چتر امام زمان(عج) بوده و سپاه و ارتش و بسیج ایران اسلامیی در بالاترین حد قدرت نظامی و دفاعی خود قرار دارند.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز شامگاه چهارشنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲»، مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز تجمع کردند.