تهران- ایرنا- سرمربی رئال مادرید به شکست تیمش مقابل لیل در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، رئال مادرید چهارشنبه شب با هدایت کارلو آنچلوتی در دومین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، مقابل میزبانش لیل فرانسه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

آنچلوتی پس از این دیدار در خصوص روند آینده تیمش، اظهار داشت: احتمال باخت در ورزش برای همه وجود دارد. بازی خوبی ارائه ندادیم و این همان چیزی است که من را نگران می‌کند، زیرا همه منابع لازم را داریم. باید از این شکست درس بگیریم. سریعا باید اوضاع را درست کنیم تا روز شنبه مقابل ویارئال پیروز میدان باشیم.

آنچلوتی افزود: انتقادات به بازی ما مقابل لیل منصفانه و درست است و ما باید آن را بپذیریم، زیرا واقعا در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم. باخت در دربی سال گذشته به ما هشدار داد و امید این باخت نیز همان تاثیر را روی تیم بگذارد. خوشبختانه در مدت اخیرا حریف‌ها بهتر از ما نبودند که بتوان گفت شایسته پیروزی هستند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستم آنطور که باید در جریان بازی قرار بگیریم. در پایان بازی موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم، اما مستحق برد نبودیم.

رئال مادرید در حال حاضر با کسب یک برد و یک شکست از دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرنان اروپا، با ۳ امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده و بارسلونا نیز با ۳ امتیازی، به خاطر تفاضل گل بهتر جایگاه بالاتری را به خود اختصاص داده است.