گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی بجستان گفت:‌ ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ اکبر محمدآبادی روز پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: ۱۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق پارسال در شهرستان بجستان کشف شده است.

وی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی خودروهای حمل سوخت قاچاق (شوتی ها)‌در شهرستان بجستان بیان کرد: قاچاق سوخت یک معضل کشوری است و این شهرستان با توجه به موقعیت خود در جنوب استان خراسان رضوی در مسیر قاچاق قرار دارد.

محمد آبادی بدون توضیح بیشتر در این زمینه ادامه داد:‌ بنابر آمارها بجستان جزو امن ترین شهرستان های استان خراسان رضوی است و کمترین میزان جرائم را به خود اختصاص می دهد.

فرمانده انتظامی بجستان گفت:‌ با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید اجرای طرح های ترافیکی رویکرد مهم فرماندهی انتظامی بجستان قرار دارد و گشت های پلیس در ۲۱ نقطه در شیفت های صبح و عصر مدارس در مسیرهای تردد دانش آموزان مستقر هستند تا امنیت روانی بیشتری برای دانش آموزان و والدین آنان ایجاد شود.

وی مهمترین عناوین برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان بجستان را عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و ایثارگران،‌ برنامه های فرهنگی و همایش دوچرخه سواری،‌ پیاده روی خانوادگی،‌ همایش های شهدای امنیت، عفاف و حجاب ذکر کرد.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی در کشور نام گذاری شده است.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.