کیش- ایرنا- سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با اشاره به نشست صمیمی با نمایندگانی از کارگران فضای سبز جزیره گفت: مطالبات به حق کارگران فضای سبز کیش پیگیری می‌شود.

محمد حسین آقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مطالبات کارگران زحمت کش فضای سبز کیش را شنیدیم، اظهار کرد: مشکلات این حوزه باید احصا و تا پایان سال شرایط مناسب لازم برای رفع آن‌ها فراهم شود.

وی موضوعات مربوط به بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و مالیات را از عمده مشکلات کارگران فضای سبز کیش عنوان کرد و افزود: قرار بر این شد تا طی جلسات مشترکی با اداره امور مالیاتی، مشکلات این حوزه برطرف شود.

سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش همچنین ادامه داد: برای پیگیری هرچه بهتر و کارشناسی مشکلات موجود، تصمیم گرفتیم تا نشست‌های مداومی با نمایندگان کارگران فضای سبز کیش برگزار شود.

آقایی در رابطه با مشکلات مربوط به کمپ سحر کیش که به عنوان محل اقامتی کارگران در حال فعالیت است، بیان کرد: مشکلاتی در رابطه با کیفیت این کمپ اقامتی مطرح شد که شخصا پیگیر آن‌ها خواهم بود.

وی فضای سبز کیش را یک نقطه قوت در جاذبه گردشگری این جزیره دانست و اضافه کرد: سرانه فضای سبز کیش هرچند چندین برابر متوسط کشوری و یک ظرفیت پویای گردشگری است، اما شاهد برخی عقب ماندگی‌ها در این حوزه هستیم که با دستور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات اقدامات عملی برای جبران آن آغاز شده است.