تهران- ایرنا- اعضای هیات داوران بخش فیلم‌های سینمایی بلند سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی و فرآیند داوری این آثار آغاز شد.

به گزارش ایرنا از امور اطلاع‌رسانی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، محمدرضا شریفی‌نیا، ایرج طهماسب، محمدعلی باشه آهنگر، مجید اسماعیلی، علیرضا خمسه، مستانه مهاجر و محمدامین همدانی هفت عضو هیات داوران این دوره از جشنواره هستند.

بنا بر این گزارش با آغاز جلسات داوری فیلم‌های سینمایی بلند بخش مسابقه ملی، مجید زین العابدین دبیر جشنواره در جلسه هیات داوران گفت: از میان ۴۹۴ فیلم ثبت نام شده در سایت جشنواره، ۳۰ فیلم سینمایی بلند متقاضی شرکت در این بخش بودند که در نهایت ۱۳ فیلم به بخش مسابقه راه یافتند.

دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی با آرزوی موفقیت برای اعضای هیات داوران، ابراز امیدواری کرد که دوره سی و ششم حامی و مشوق سینماگران برای رشد و اعتلای بیشتر سینمای کودک و نوجوان باشد.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از چهاردهم تا نوزدهم مهر (۵ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) در شهر تاریخی فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود.