ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به امنیت موجود در جامعه و مقابله موثر با بی نظمی و جرایم در استان نتیجه تلاش بخش های مختلف به ویژه فراجاست، گفت: تشریح دستاوردهای این بخش یکی از وظایف مهم این نهاد به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در آستانه هفته فراجا در دیدار با تعدادی از فرماندهان، انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه آذربایجان غربی افزود: باید دستاوردها در راستای انجام جهاد تبیین به مردم معرفی شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، ارتباط فراجا با دانشگاهیان، کارشناسان و صاحب نظران علمی می تواند در توسعه خدمات رسانی و بهبود عملکرد بسیار موثر باشد.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان گام های خوبی در راستای هوشمندی، قانون مندی و خدمت به جامعه برداشته که این روند باید با قدرت بیشتر ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر حفظ ارزش ها با الگوگیری از مکتب والای اسلام تاکید کرد و ادامه داد: کار در نیروی انتظامی و برای خدمت به مردم، جهادی بسیار ارزشمند است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد گفت: کاهش بیش از ۸۰ درصدی شرارت‌ و افزایش ۲۰ درصدی کشفیات حوزه سرقت در کنار کاهش وقوع از جمله دستاوردهای استان است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در میانگین وقوع جرایم زیر رتبه ۲۸کشوری قرار داریم.

به گزارش ایرنا، از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه جاری به نام هفته فراجا نامگذاری شده است؛ این هفته از فردا آغاز می شود و تا پنجشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.