اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با صدور پیامی شهادت مدافع حرم پاسدار شهید مجید دیوانی اهل خرمشهر را به مردم شهیدپرور استان و خانواده این شهید گرانقدر تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر پنجشنبه در پیامی شهادت مدافع حرم خوزستانی را به ملت شریف ایران و استان و بخصوص خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: شهادت مدافع فداکار و سلحشور حرم پاسدار سرافراز سپاه اسلام مجید دیوانی در جبهه‌های دفاع از شرف، عزت، کرامت و آزادگی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،ملت شهید پرور ایران ،مردم شهید پروروقهرمان خوزستان وخرمشهر، خانواده‌ مکرم ومعزز دیوانی و رزمندگان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام حاکیست: بی شک امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی امروز میهن اسلامی مرهون حماسه جهاد، مقاومت و شهادت طلبی فرزندان تربیت یافته در دامان مادران و پدران مومن، فهیم و رشیدی است که با تاسی به مکتب قرآن و ولایت، درخشش ایران و ایرانی در سپهر جهانی را رقم زدند، رزمندگانی که در تداوم راه و منش قهرمان ماندگار و افتخار آفرین "میدان " سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند پرچمی که شهیدان گرانقدر در بلندای جغرافیای مقاومت و پایداری برای اعتلای اسلام و امنیت ملل مسلمان منطقه به اهتزاز در آورده‌اند، همچنان برافراشته و دشمنان امت اسلامی را در دست یابی به اهداف شوم خود مایوس و ناکام خواهند گذارد.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: از خدای سبحان طلب می‌کنیم ما را قدردان و رهرو شهیدان قرار دهد و در زمره مجاهدان فی سبیل الله در خط مقدم نبرد راهبردی و تمدنی با نظام سلطه و استکبار نصرت و یاری بخشد.

به گزارش ایرنا، شهید مجیددیوانی ساکن خرمشهر و از بسیجیان فعال حوزه بیت المقدس بود که ازسال ۱۳۹۷ به عنوان بسیجی مدافع حرم و در سال‌های اخیر عضو لشکر امام حسین (ع) بود که به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه حضور داشت.

وی در تاریخ ۱۲ مهرماه در اثر حملات حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به المزه سوریه مجروح و بر اثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر شهید مجید دیوانی امشب از فرودگاه دمشق به تهران و سپس در روز شنبه برای خاکسپاری به زادگاهش خرمشهر انتقال می یابد.