ساری- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فردا بازی سختی مقابل ملوان داریم و برای مصاف با این تیم روی پوشش نقاط قوت ملوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی امشب -پنجشنبه- در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی اظهار کرد: جایگاه ملوان در رتبه دوم جدول نشان دهنده صلابت و ثبات این تیم است. ملوان یکی از تیم‌های خوب فصل است و این نشان می‌دهد چه بازی سختی پیش رو داریم.

وی با بیان این‌که ملوان تیم خوب و با استایل و دارای ریتمی خوب است، افزود: به مازیار زارع بابت تیم خوبی که ساخته و نتایج منحصربه‌فردی که در هفته‌های اخیر گرفته تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما باید فردا با تمرکز کامل و آمادگی ذهنی خوب آماده بازی شوند تا بتوانیم در درجه نخست یک بازی باکیفیت ارائه دهیم و پس از آن هم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

الهامی گفت: ملوان شرایط منحصربه‌فردی دارد و بازیکنان با کیفیتی در این تیم بازی می‌کنند که این شرایط حریف کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم فردا بچه‌ها همانی باشند که باید باشند و با اعتماد به نفس و تمرکز کامل بتوانیم نتیجه مد نظرمان را کسب کنیم.

وی افزود: کارهایی که باید انجام بدهیم را در طول هفته انجام دادیم. ملوان نقاط قوت زیادی دارد و سعی ما بر این است که نقاط قوت‌شان را پوشش دهیم تا با تمهیداتی که در نظر گرفتیم بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم.

به گزارش ایرنا، از کادر فنی تیم ملوان بندر انزلی کسی در نشست خبری حاضر نشد تا غیبت سرمربیان تیم‌های مهمان نساجی به روال فصل‌های گذشته کماکان در این فصل نیز ادامه یابد.

تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا -جمعه- از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم می‌روند.