سنندج- ایرنا- رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کردستان، انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، با برتری سنندج به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، این مسابقات در سالن آزادی سنندج برگزار شد و ۱۲۷ کشتی‌گیر در قالب ۱۷ تیم از ۹ شهرستان و هشت شهر تابعه استان به رقابت پرداختند.

در پایان و در رده بندی انفرادی در وزن ۴۵ کیلوگرم، محمد صدرا عینی از قروه اول شد، آرسام زارعی از مالوجه مقام دوم را بدست آورد و پوریا دالوند از بانه و ارشک محمدی از سقز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۴۸کیلوگرم، کیان عزیری از سنندج بر سکوی اول ایستاد، امیرحسین امجدی از قروه مقام دوم را به خود اختصاص داد و محمد رشیدی از بانه و محمد محمدرضایی از بیجار به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۵۱کیلوگرم، بنیامین سوری از بانه قهرمان شد، آبتین قادری از مالوجه در جایگاه دوم قرار گرفت و شایان مرادی نیک از قروه و مبین الیاسی از شهر صاحب، به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، دانیال‌ محمدزاده از سنندج، مقام نخست را بدست آورد، حسین قلعه‌شاخانی از کامیاران دوم شد و محمدطاها رستمی از مالوجه و محمد محمدی از سقز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

و در وزن ۶۰کیلوگرم هم کارزان شاه‌محمدی از دیواندره مقام اول را کسب کرد، امیرمحمد معظمی از مالوجه مقام دوم را بدست آورد و رتبه سوم مشترک هم به آرش راستگو از سنندج و فریاد احمدی از مریوان رسید.