مهاباد- ایرنا- مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امدادگران این جمعیت با حضور در روستای سیل‌زده «زیوه» میرآباد اقلام امداد از جمله چادر و پتو توزیع کردند.

حمید محبوبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به علت بارش سیلابی باران در روستای زیویه و آسیب سیل به چند خانه مسکونی این منطقه ، یک تیم امداد و نجات هلال احمر میرآباد جهت ارزیابی و کمک به حادثه دیدگان به منطقه حادثه دیده اعزام شد.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان میرآباد ضمن امداد رسانی به ۱۵ خانواده از متاثرین از این سیلاب، چادر، پتو، موکت و اقلام زیستی و غذایی در بین خانوارهای آسیب دیده در این حادثه توزیع کرد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از همراهی و همکاری اهالی روستای «زیوه» و روستاهای اطراف در کمک رسانی به خانوارهای گرفتار در سیلاب قدردانی کرد.

به گفته فرماندار میرآباد سیلاب در روستایی «زیوه» باعث بروز خسارت به برخی واحدهای مسکونی، باغات و انبارهای علوفه روستاییان شد و یک دستگاه خودرو سواری پراید را با سرنشینان با خود بُرد.

حسین خضری افزود: با همکاری مردم روستا، سرنشینان خودرو پراید به سلامت پیاده و خودرو به مکان امنی منتقل شدند اما خسارت زیادی به این دستگاه خودرو وارد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم و دستگاه های مربوطه و بخش خصوصی یادآور شد: سیلاب حدود ۲ ساعت مسیر سردشت- میرآباد را مسدود کرد و اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و خسارت ها هم در دست بررسی قرار دارد.

روستای ۱۵ خانواری «زیوه» در جاده سردشت - میرآباد و در ۱۰ کیلومتری میرآباد قرار دارد.

شهرستانی مرزی میرآباد در جنوب آذربایجان غربی و در محور سردشت - پیرانشهر واقع شده است.