تهران- ایرنا- رئیس باشگاه بارسلونا با طعنه به سرمربی سابق این تیم، به تمجید از سرمربی آلمانی آبی‌اناری‌ها پرداخت و عملکرد او را در لالیگا فوق‌العاده توصیف کرد.

به گزارش صبح جمعه ایرنا، بارسلونا با هانسی فلیک در حال بازگشت به روزهای اوج است. آنها شکست غیرمنتظره اول هفته مقابل اوساسونا در لالیگا را در ادامه با یک برد پرگل در لیگ قهرمانان اروپا جبران کردند تا اولین شکست در فصل جدید لیگ اسپانیا، آبی‌اناری‌ها را وارد یک بحران جدی نکند.

صدرنشینی در لالیگا و کسب یک برد و یک شکست در ۲ هفته اول لیگ قهرمانان سبب شده تا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از عملکرد سرمربی آلمانی راضی باشد.

لاپورتا با تمجید از عملکرد فلیک که با کنایه به ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسا همراه بود، گفت: ما خوب شروع کرده‌ایم و مربی ما خیلی خوب کار می‌کند و هیچ بهانه‌ای ندارد. او دنبال بهانه نیست.

رئیس بارسا ادامه داد: مصدومیت بازیکنان ناراحت‌کننده است، اما او به خوبی بر آن غلبه می‌کند. اکنون بازیکنان مهم در حال بهبود هستند. دی‌یونگ مقابل یانگ بویز بازی کرد و فرمین، دنی اولمو و گاوی هم پس از پایان دوران نقاهت، در حال اضافه شدن به تمرینات هستند.

وی در ادامه با توجه به فشرده بودن بازی‌های بارسا در فصل جاری به استفاده فلیک از بازیکنان جوان آکادمی لاماسیا اشاره کرد و افزود: مسابقه‌های زیادی در پیش است. تقویم مسابقات ما را مجبور می‌کند که ترکیب رقابتی و بزرگی داشته باشیم. استفاده از بازیکنان آکادمی لاماسیا، به خوبی نتیجه می‌دهد. فلیک کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و بازیکنان در حال درک نحوه مدیریت او هستند. همه ما از فلیک بسیار خوشحالیم.