ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: به دنیا اعلام می کنیم با این بیداری اسلامی و جهانی و شتابی که جبهه مقاومت گرفته است به زودی حضور آمریکا در منطقه ریشه کن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: با به شهادت رسیدن حسن نصرالله عرصه خالی نیست و سید حسن نصرالله های دیگر این راه ادامه می دهند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این باره فتوا دادند که همه مسلمانان جهان با امکانات در کنار حزب الله و مردم لبنان بایستند و یاری کنند.

آیت الله محمدی لائینی اظهارداشت: ایشان درباره ریشه آشوب و جنگ منطقه فرمودند «اساس مشکل و عامل ایجاد جنگ ها در منطقه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است که به دروغ مدعی صلح و آرامش هستند و اگر شر آنها از این منطقه کم شود درگیری ها و جنگ ها خاتمه پیدا می کند.»

وی ادامه داد: ارائه برنامه از سوی مسئولی که قرار است در جایگاه پذیرش مسئولیت قرار بگیرد، ضرورت دارد تا مسیر کار و فعالیت مشخص باشد.

به گفته امام جمعه ساری روز جهانی کودک پیش رو داریم در حالیکه شاهدیم منادیان و سردمداران این نامگذاری ها کشتار هزاران کودک در غزه دست می زنند.