گلپایگان - ایرنا - امام جمعه گلپایگان گفت: با آنکه عملیات ترور و شهادت رهبر حزب الله لبنان از سوی رژیم صهیونیستی رقم خورد، اما ملت‌های مسلمان و بیدار جهان، دست پلید ام الفساد قرن آمریکای جنایتکار را در این واقعه، بوضوح می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی در نماز جمعه این هفته گلپایگان افزود: هدف رژیم صهیونیستی از ترور دبیرکل حزب الله لبنان این بود که روحیه و اقتدار نیروهای محور مقاومت را پایین آورد، غافل ازاینکه جبهه مقاومت متکی به شخص نیست و ساختار حزب الله، ساختاری قوی و مستحکم و دارای یک سیستم اطلاعاتی و نظامی محکم است لذا پس از شهادت سیدحسن نصرالله، نه تنها حملات حزب الله به رژیم منحوس صهیونیستی متوقف نشده، بلکه تشدید هم شده است.

وی در باره ایجاد جنگ روانی دشمنان پس از شهادت رهبر حماس بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران ایجاد تفرقه بین نیروهای مقاومت است لذا با ایجاد شایعه و دروغ پراکنی کوشیدند تا در اذهان عمومی اینطور جلوه دهند که جمهوری اسلامی پشتیبانی لازم را از نیروهای مقاومت انجام نمی دهد، اما این موضوع بطور قطع حقیقت ندارد.

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: در واقع ایران بعنوان مغز متفکر و قلب تپنده محور مقاومت، تدابیر لازم را برای شکست دشمنان اسلام انجام داده و می دهد.

وی افزود: البته اگر جمهوری اسلامی لازم ببیند که در یک عرصه نیاز به ورود مستقیم دارد ، بطور قطع و با تمام قوا و اقتدار، خودش اقدام خواهد کرد.

امام جمعه گلپایگان همچنین با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس جزو ارکان مهم در برقراری امنیت هر کشور است و میهن اسلامی نیز از این لحاظ که مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است، در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

حجت الاسلام کرامتی یادآور شد: از سال های گذشته تاکنون، دشمنان تلاش خود را برای ناامن کردن کشور انجام داده اند که از جمله این موارد حمله داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام بود با این وجود در مسیر برقراری امنیت در کشور، نیروی انتظامی در کنار دیگر ارگان های نظامی و امنیتی، با تعهد و اقتدار و تقدیم شهدای بی شمار مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شده‌اند.