مشهد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو که صبح امروز، شنبه در بزرگراه مشهد به نیشابور محدوده پمپ گاز قدمگاه رخ داد، ۶ مصدوم در پی داشت.

سید حمید حسینی روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت صبح امروز رخ داد که بلافاصله پس از اطلاع به مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس‌های پایگاه قدمگاه و امام رضا(ع) به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۶ نفر ارزیابی شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تمامی مصدومان این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت کرده و برای ادامه روند درمان تحت مراقبت‌های پزشکی پیش بیمارستانی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی افزود: خواب آلودگی یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای است و همیشه به رانندگان توصیه می‌شود که پس از چندین ساعت رانندگی، حتما مدتی استراحت کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۱ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰ پایگاه شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.