گناباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت:‌ نیروی انتظامی مقتدر، لازمه امنیت جامعه است و باید قدر امنیتی که به وسیله نیروهای مسلح و انتظامی تامین می شود را دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا مرتضی امیری روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گناباد افزود: امنیت جامعه مرهون رشادت‌ها و جانفشانی های پرسنل نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت مصداق بارز اقتدار نیروی انتظامی است.

امام جمعه گناباد هم گفت: به برکت تلاش ها و جانفشانی های نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی کشور ما از بیشترین امنیت برخوردار است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: نیروهای انتظامی برای آسایش و آرامش جامعه سر از پای نمی شناسند و جان خود را برای دفاع از وطن فدا می کنند از این رو مردم قدردان تلاش‌های آنها هستند.

فرمانده انتظامی گناباد هم در این آیین اظهار کرد: جریان مقاومت اسلامی با نبردی همه جانبه و هوشمندانه برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد و پاسخ قاطعی به این رژیم اشغالگر داد.

سرهنگ علی رجبی اضافه کرد: عزت و افتخار جامعه اسلامی ما مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است و باید قدردان این جانفشانی‌ها باشیم.

یادآور می شود به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه های مختلفی در شهرستان گناباد برگزاری می شود که از جمله آنها می توان به صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی، قدردانی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری سه همایش علمی طلایه داران ترافیک، پلیس هوشمند، مردم قانون مدار و پلیس و اصناف، برپایی یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدا اشاره کرد.

۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.