تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت امروز/شنبه/ به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا به مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) رفت و پاسخگوی درخواست‌های مردم بود که بیشترین این درخواست‌ها در خصوص پیگیری و حل مشکلات مربوط به پیامک‌های ارسالی طرح ناظر یک بود.

به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ در محل مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) حاضر شده و ضمن ملاقات با تعدادی از شهروندان مراجعه کننده به این مرکز، دستورهای لازم جهت رفع و یا تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات انتظامی ایشان را صادر کردند.

وی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از شهروندان بابت ارسال پیام‌های تبریک شان به مناسبت هفته فراجا تشکر می‌کنیم و این قدرشناسی آنها وظیفه ما را در خدمت رسانی بیشتر می‌کند.

سردار محمدیان افزود: امروز مراجعات و تماس‌های متعددی داشتیم که اغلب آنها مربوط به طرح ناظر یک و ارسال پیامک‌هایی بود که برای مالکان خودروها ارسال شده است؛ در این زمینه و به مناسبت هفته فراجا دستور رفع اثر تمامی موارد را صادر کردیم.

وی ادامه داد: همچنین مشکلاتی هم مردم برای رسیدگی به پرونده‌هایشان در رده‌های مختلف انتظامی داشتند که از جمله آن پیگیری پرونده‌های مرتبط با سرقت بود که منتج نتیجه نشده بود که در این موارد هم دستور لازم صادر شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با تقدیر از همکاری و همیاری مردم با ماموران انتظامی یادآور شد: مراجعان انتظار کمک و مساعدت در مورد مشکلات مطروحه داشتند که با انجام اقدامات لازم، رضایتمندی آنان جلب شد.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته فراجا نامگذاری شده است.