همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه روز گذشته تهران (۱۳ مهر)، چراغ راه امت اسلامی به ویژه جبهه مقاومت است.

عباس صوفی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: نماز جمعه تاریخی تهران جلوه‌ای باشکوه از انسجام ملی در حمایت از رهبر معظم انقلاب بود و قوت قلبی برای امت اسلامی به شمار رفت و این انسجام و قدرت، جمعه نصر و این تفکر الهی را تقویت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سخنان آرام بخش مقام معظم رهبری در هر شرایطی به ‌خصوص در وضعیت ملتهب کنونی، اوضاع را تغییر می‌دهد، ادامه داد: ملت با رهبریِ فرماندهی معظم کل قوا و تأسی از آرمان‌های شهدای این آب و خاک، با حضور تاریخی در نماز جمعه نشان داد که ایران از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در ابتدای راه تحت فرامین و رهنمودهای رهبری حرکت می‌کند، افزود: عهد بسته‌ایم که برای کار مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

صوفی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس با تعامل بالا به دنبال حل مشکلات هستند و یقین دارم که در استان همدان نیز با تغییرات ایجاد شده، اتفاقاتی مثبت در راه خواهد بود.

اقامه نماز جمعه این هفته تهران روز(۱۳ مهرماه) به امامت حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.