تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تمامی فرماندهان، کارکنان و نیروهای زحمتکش این نهاد، گفت: این نیرو نقش مهمی در تقویت احساس امنیت و آرامش عمومی دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری آذربایجان شرقی در پیام « بهرام سرمست » آمده است: این هفته فرصتی است برای گرامی‌داشت تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌دریغ و مجاهدت‌های خالصانه شما عزیزان که با ایمان، تعهد و تخصص، شبانه‌روز در راستای تأمین امنیت و آسایش جامعه گام برمی‌دارید.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرده است: فرماندهی انتظامی با برخورداری از نیروهای پرتلاش، متخصص و متعهد، به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و امنیت در کشور، همواره نقشی برجسته و ماندگار در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

سرمست در این پیام با اشاره به تلاش‌های مستمر و مؤثر نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدهای امنیتی، جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ نظم عمومی، اظهار کرده است: اعتماد عمومی به فراجا سرمایه‌ای ارزشمند است که در سایه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما عزیزان به دست آمده و حفظ آن وظیفه‌ای خطیر و همیشگی است.

وی از خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را برای کارکنان این نیرو در رده های مختلف مسئلت داشته است.

هفته انتظامی امسال با شعار "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار " از ۱۳ تا ۲۰ مهر ماه است.