قزوین - ایرنا - نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین شرایط بازیکنان فوتبال و فوتسالیست بانوان را مهیا دانست و گفت: بانوان فوتسال و فوتبالیست قزوینی درخشش خوبی در مسابقات آسیایی و تیم های لیگ برتر کشور داشتند و این نشان از پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی دارد.

طاهره کشتیرانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مریم دینی ملی پوش جوان بویین زهرایی به ترکیب تیم خاتون بم نماینده باشگاهی ایران در رقابت‌های فوتبال زنان باشگاه‌های آسیا پیوست و از نیمه مهرماه به مصاف با رقبا می رود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان خاتون بم مسابقات خود را از ۱۵ مهرماه با تیم هایی از کشورهای تایلند، فیلیپین و استرالیا آغاز می کند که این رقابت ها به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود.

کشتیرانی همچنین گفت: ۲ قهرمان ملی پوش از استان قزوین نیز در تیم های لیگ برتری فوتبال کشور حضور یافتند و این ۲ بازیکن از جمله پرنیان رحمانی با تیم گلگهر سیرجان و بهناز طاهرخانی با تیم ایستا کردستان قرارداد بسته و مشغول تمرین هستند.

به گفته این مسوول، همچنین از دیگر خبرهای خوب در زمینه فوتسال بانوان صعود بانوان استقلال بیدستان به لیگ ۲ فوتسال کشور است که در رقابت با تیم های فوتسال شمس پارس، ستاره ساز پارس و بانوی طبیعت تهران توانستند به پیروزی دست یابند.

کشتیرانی خاطرنشان کرد: تیم استقلال بیدستان بعد از این مسابقه یک هفته استراحت دارد و دوباره تمرینات خود را برای مسابقات لیگ دو فوتسال کشور آغاز می کند.

نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین با بیان اینکه استعدادهای درخشانی در زمینه فوتسال و فوتبال در قزون وجود دارد، خاطرنشان کرد: تیم های فوتبال و فوتسال بانوان قزوین نیازمند حمایت و توجهات لازم مسوولان اجرایی استان از پایه هستند و اگر این حمایت های مالی صورت گیرد، به طور حتم از فوتبال و فوتسال مردان نیز پیشی می‌گیرند.