اراک - ایرنا - مدیرعامل هپکو اراک گفت: بازدید کارگزاران بورس موجب شد تا توانمندی این شرکت مورد توجه فعالان بازار بورس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا کاظمی» روز شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: بازدید کارگزاران بورس از شرکت اثرات مثبتی در رویکردها نسبت به شرکت خواهد شد و تحلیل فعالان بازار بورس و سرمایه نسبت به هپکو تغییر می‌کند.

وی اظهار کرد: جمعی از مدیران و کارگزاران بورس و بازار سرمایه کشور بازدیدی از خطوط تولید و مونتاژ شرکت هپکو داشتند که توانمندی و محصولات شرکت بسیار مورد توجه آنان قرار گرفت.

مدیرعامل هپکو اراک گفت: در مجامع هپکو مباحث مختلفی در خصوص وضعیت هپکو و واقعی بودن آمار و اطلاعات و شرایط جدید هپکو مطرح می‌شود بر همین اساس، این بازدید ترتیب داده شد تا انعکاس خوبی از وضعیت شرکت صورت گیرد و فعالان بازار سرمایه کشور در این بازدید، شاهد تلاش، تولید و فعالیت بخش‌های مختلف تولیدی شرکت بودند و از نزدیک در جریان تولید بیش از ۲۰ نوع محصول از محصولات راهسازی و معدنی و اجرای پروژه‌های صنعتی در شرکت هپکو قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

خیز بلند شرکت ایرانی برای تولید دامپتراک‌های بالای ۱۰۰ تن

فیلم | تحویل ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی ویژه شهرداری‌های کشور توسط هپکوی اراک

کاظمی افزود: امید است روند رو به رشد هپکو همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم در ماه‌های آینده اخبار خوبی از محصولات جدید این شرکت منتشر شود.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.