بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: چهار دستگاه تابلو برق با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شبکه فاضلاب مرکز استان نصب شد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهر بوشهر، چهار دستگاه تابلو برق جدید تهیه و نصب شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده و نقش مهمی در افزایش بهره‌وری این ایستگاه‌ها خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به شرایط خاص ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تأثیر فرسودگی سریع تجهیزات بر عملکرد این سیستم‌ها، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تأسیسات، به روزرسانی و بهسازی این تجهیزات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است .

بیشتر بخوانید

۱۶ طرح فاضلاب در استان بوشهر در دست اجرا است

ورود فاضلاب به دریا معضل اساسی سواحل استان بوشهر است

یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بدهی شرکت آب و فاضلاب بوشهر پرداخت شد

عالی ادامه داد: این اقدامات نه تنها عمر مفید تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز اختلالات در سیستم فاضلاب شهری جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرای این شرکت اشاره و گفت: پروژه‌های احداث شبکه فاضلاب در بنادر گناوه و دیلم در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

عالی با اشاره به پروژه فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر گفت: این پروژه که از سال گذشته آغاز شده، با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه‌ها علاوه بر کاهش آلودگی‌های محیطی، گامی مهم برای ارتقای سطح بهداشت عمومی بهداشتی است از این رو انتظار می‌رود تمامی اعتبارات موردنیاز آن تامین شود.