تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، شهرک صهیونیست‌نشین «کرمئیل» را موشکباران کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان از حمله موشکی گسترده به شهرک صهیونیستی «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش بعد از ظهر امروز شنبه شهرک صهیونیستی «کرمئیل» را هدف حمله موشکی قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که حداقل ۳۰ موشک حزب الله به سمت کرمئیل شلیک شده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از وقوع آتش‌سوزی در چند نقطه در نزدیکی کرمئیل در نتیجه اصابت موشک‌های حزب‌الله خبر داد.

برخی منابع صهیونیستی نیز از حمله موشکی حزب‌الله به «دیر الأسد» و «الکرمل» در شمال فلسطین اشغالی و زخمی شدن دستکم ۳ صهیونیست خبر دادند.

المیادین همچنین گزارش داد که آژیرهای خطر در شهرک المطله در اصبع الجلیل، الغجر، سنیر، دفنه و دان به صدا درآمده است.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صهیونیستی «دفنا» در نتیجه اصابت چنین موشک حزب‌الله خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است و از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.