تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کاراته درباره درگیری سرمربی تیم امید دختران با مربی تیم نوجوانان و جوانان گفت: مساله خاصی نیست و با جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم، حل خواهد شد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، سیدحسن طباطبایی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله که در زورخانه جوانمردان شهدای کن برگزار شد، اظهار داشت: تکریم شهدای مقاومت وظیفه هر مسلمانی است و ما نیز به عنوان یک شهروند، امروز آمدیم و اعلام حمایت کردیم. همچنین انزجار خودمان را از رژیم کودکش صهیونیستی نشان دادیم و امیدوارم به‌زودی حق بر باطل پیروز شود.

وی درباره حواشی به وجود آمده در تیم‌های پایه دختران و درگیری سرمربی تیم امید با مربی تیم نوجوانان و جوانان، بیان کرد: مشکل چندان خاصی نیست و اکنون به فدراسیون می‌روم تا با برگزاری جلسه، این مساله را حل کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص ابطال انتخابات فدراسیون کاراته و نامشخص بودن شرایط خودش در این فدراسیون نیز گفت: هنوز ابلاغی به ما نشده و این موضوع در اختیار وزارت ورزش است.

وی همچنین در واکنش به اینکه از زمان حضورش در راس فدراسیون کاراته، این فدراسیون همواره با حواشی روبه‌رو بوده است، توضیح داد: کاراته جامعه بزرگی است و مخاطبان زیادی دارد. حاشیه در کاراته همیشه وجود داشته و در دوران قبل از من هم بوده است!