اصفهان- ایرنا- امید سقلی و علیرضا صفایی بازیکنان فصل گذشته شهرداری گنبد و مس رفسنجان برای همراهی تیم گیتی پسند در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ به این باشگاه اصفهانی پیوستند.

به گزارش ایرنا، باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان شنبه اعلام کرد: امید سقلی بازیکن فصل گذشته تیم والیبال شهرداری گنبد و علیرضا صفایی بازیکن فصل پیش تیم والیبال مس رفسنجان با مذاکره با مدیران گیتی پسند به جمع شاگردان سعید عقیلی در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ پیوستند.

سقلی بازیکنی ۱۹ ساله است که در پست دریافت کننده قدرتی فعالیت می کند و سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

صفایی نیز در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کند و سابقه حضور در تیم های باشگاهی شهداب یزد و شهرداری ورامین و تیم های ملی نوجوانان و جوانان را دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شدند.

همچنین موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران نیز به این تیم اضافه شدند.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌ گیتی پسند، تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است و توانست در چارچوب هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور با برتری سه بر ۲ از سد تیم سایپا تهران بگذرد.