تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین تحولات منطقه در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی امروز یکشنبه - ۱۵ مهرماه - در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: از دقایقی قبل جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل و تحولات منطقه با حضور اعضای هیات رئیسه و نمایندگان مجلس آغاز شده است.

گزارش نبویان و گلرو از سفر به لبنان در جلسه غیر علنی مجلس

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس به ایرنا گفت: در این جلسه حجت الاسلام سید محمود نبویان نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که به همراه وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان و سوریه سفر کرده بودند گزارشی در مورد این سفر به نمایندگان ارائه کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس بدون اشاره به جزئیات این گزارش اظهار داشت: سفر آقای عراقچی در این شرایط حساس به لبنان و سوریه نشان دهنده اعتقاد و عزم جدی وی در پیش بردن اهداف محور مقاومت است و آقای عراقچی  همان مسیر شهید امیرعبداللهیان را در وزارت خارجه ادامه می‌دهد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز در ارتباط با اولویت بندی طرح‌ها و لوایح مطالبی مطرح شد و از آنجایی که با هوش مصنوعی قوانین سابق در سیستم مجلس بارگذاری شده نمایندگان می‌توانند سابقه قانونگذاری در ارتباط با هر یک از طرح‌ها و لوایح را در سامانه مشاهده کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: ما سال ها سابقه قانون گذاری داریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که قوانینی که امروز کارایی ندارند منسوخ شوند و با به روز رسانی قوانین قدیم زمینه را برای امور اجرایی هموار کنیم.