سبزوار- ایرنا - نمایندگان رهبر معظم انقلاب از خانواده معدنچیان غرب خراسان رضوی که در حادثه انفجار معدن طبس جان باخته بودند، دلجویی کردند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سبزوار، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان قدس رضوی، با حضور در منازل چهار تن از جانباختگان حادثه طبس، از همسران، فرزندان و خانواده آنان دلجویی و احوالپرسی کردند.

آیت الله غلامرضا مقیسه، عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدارها با ابلاغ پیام و مراتب تسلیت رهبری به خانواده های معدنچیان جان‌باخته، گفت: مصیبت شما مصیبت ماست و به همین منظور رهبر فرزانه انقلاب در دستوری اعلام کردند تا با حضور در میان شما، از نزدیک مطالب و مشکلات شما را شنیده و به محضر ایشان گزارش کنیم.

علاوه بر حسین ابراهیمی کردیانی، فرماندار ویژه سبزوار، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی نیز در این دیدارها به نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی حضور داشت.

هیات مزبور که توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان جغتای همراهی می شد، در این دیدارها هدایای متبرکی را به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب و آستان قدس رضوی به خانواده معدنچیان جانباخته اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، در حادثه انفجار معدن زغالسنگ طبس، ماه گذشته ۵۲ نفر جان باختند که ۶ نفر آنان از اهالی شهرستان‌های جغتای و جوین در غرب خراسان رضوی هستند.