تهران- ایرنا- چهارمین نشست بین‌المللی «موسیقی مقاومت و الزامات آن» همزمان با فرارسیدن سالگرد طوفان الاقصی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمین نشست بین‌المللی «موسیقی مقاومت و الزامات آن » همراه با رونمایی از آثارموسیقایی رویدادجهانی آوای غزه همزمان با فرارسیدن سالگرد طوفان الاقصی، روز سه‌شنبه- ۱۷ مهرماه- از ساعت ۱۵ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار خوهد شد.

هدف برگزاری این نشست تخصصی، ضمن حمایت معنوی از حوزه مقاومت خاصه مردم مظلوم غزه، ساخت و تولید آثار موسیقایی در راستای تضعیف دشمن و تقویت روحیه‌ مسلمانان در لفافه‌ جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی مقاومت اعلام شده که یک اقدام راهبردی و اثربخش است که نتایج آن در جوامع اسلامی محسوس و قابل احصاء خواهد بود.

این نشست با تولیت موسسه بین‌المللی تقارب فرهنگ‌ها و مرکز مطالعات راهبردی ژرفا طراحی و برگزار می‌شود و استادان مبرز موسیقی، از کشورهای مختلف از جمله ایران، هندوستان، پاکستان، آفریقای جنوبی، ترکیه در گعده‌های تعاملی، به اظهار نظر و گفت و گو با مدعوین خواهند پرداخت.

همچنین در چهارمین نشست بین‌المللی موسیقی مقاومت از جُنگ (آلبوم) آوای غزه رونمایی خواهد شد.

جُنگ (آلبوم) آوای غزه، گردایه‌ای است از ۱۰۰ نماهنگ تولید شده در سراسر جهان، که به حماسه‌ طوفان الاقصی و صلابت مردم غزه پرداخته‌اند.

تمامی نماهنگ‌هایی که از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تا نخستین سالگشت این حماسه‌ صهیون‌شکن، تولید شده‌اند، به وسیله‌ کارشناسان زبده‌، احصاء و جمع‌آوری شده و توسط صاحب‌نظران حوزه‌ فرهنگ و موسیقی کشور مورد انتخاب و داوری قرار گرفته‌ تا در نهایت ۱۰۰ نماهنگ برگزیده، مشخص شدند.

مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، این آثار را در لفافه‌ جنگ آوای غزه و به جهت حظ معنوی و استفاده‌ فعالان فرهنگی منتشر کرده است.

سه نشست گذشته «موسیقی مقاومت و الزامات آن»، بهمن و اسفندماه سال گذشته با حضور موزیسین‌ها، آهنگسازان، شعرا و پژوهشگران حوزه موسیقی از کشورهای ایران، لبنان، تونس، عراق، سوریه، یمن، بحرین برگزار شد که بسیار مورد استقبال علاقه‌مندان به حوزه موسیقی قرار گرفت.