تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند که افتتاحیه آن هم در روز ۱۳ آبان روز دانش آموز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار مجتبی باستان روز یکشنبه در نشست ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ما سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و استکبارستیزی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم، جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند، افزود: اسم بسته برنامه‌ ما برای روز دانش‌آموز «میدان‌دار» است که در آن نوجوانان و جوانان نقش‌آفرین هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بیان کرد: ۵۰ سوال از اسناد لانه جاسوسی استخراج شده و در سامانه «شاد» بارگذاری می‌شود و خود دانش‌آموز انتخاب می‌کند و پاسخ می‌دهد، سپس برگزیدگان انتخاب می‌شوند و برترین‌ مطالب در قالب یک کتابچه منتشر می‌شود.

سردار باستانی اعلام کرد: ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی خاصی دارد و به همه عزیزان سفارش کرده‌ایم برای خانواده‌ها، دوستان و اقوام، هم‌محله‌ای ها فرخوان داشته باشند و آنها را دعوت کنند.

وی گفت: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند که افتتاحیه آن هم در روز ۱۳ آبان روز دانش آموز خواهد بود.