بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی(فراجا) ، طرح آرامش شهر در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای امنیت شهری با هدف جمع آوری معتادان متجاهر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس،سرهنگ مجید عسکری نیا روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۳۰معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند و همچنین ۷۴نفر خرده فروش موادمخدر، ۲نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و مقدار ۱۱کیلو و ۱۶۵ گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

همزمان با دومین روز از هفته انتظامی، کارشناسان مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با حضور در مدارس دخترانه ضمن دیدار و گفت و گو با دانش آموزان در محیطی صمیمانه به ارائه نکات آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداختند.

در دومین روز از هفته انتظامی دکتر پیمان کمالی حکیم رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا بهمراه تعدادی از معاونان با سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم دیدار و هفته انتظامی را تبریک گفتند.

ملاقات مردمی سردار " کرمی " با شهروندان در سامانه ۱۹۷

سردار "مهدی کرمی" جانشین انتظامی استان، به همراه جمعی از معاونان با حضور در سامانه ۱۹۷ با تعدادی از شهروندان به صورت چهره به چهره ملاقات و دستورات لازم در جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد.