ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به نامگذاری امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند،مردم قانون مدار گفت:جامعه محوری و مشارکت دادن مردم ،رویکرد جدید پلیس در تحقق قانون و انجام بخشی از امور می باشد .

سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز یکشنبه در نشست با تعدادی از اصحاب رسانه این شهرستان در سخنانی امنیت را بالاترین نعمت در همه کشورها برشمرد و با اشاره به این نکته که در کشور ما پلیس وظیفه برقراری نظم و امنیت در جامعه را بر عهده دارد تصریح کرد : اجازه نخواهیم داد هیچکس خدشه‌ای به امنیت در سطح کشوری و شهرستانی وارد کند.

وی افزود : به شدت در مقابل ناامنی‌ها و هر آنکس که بخواهد امنیت جامعه و آرامش هموطنان را بر هم بزند ، مقابله و برخورد خواهیم کرد .

این مقام انتظامی ادامه داد : پلیس در این مسیر شهدای گرانقدری را تقدیم کرده که نشان می‌دهد پلیس با تمام وجود برای امنیت مردم ایستاده و تلاش شبانه روزی خود را برای حفظ جان و مال مردم به کار گرفته است.

ایجاد آرامش و امنیت توسط پلیس

سرهنگ نورمحمدی افزود : ایجاد آرامش و امنیت، وظیفه پلیس است و از طرفی مردم نیز از پلیس توقع دارند امنیت و آرامش را در جامعه حاکم کند.

فرمانده انتظامی ملارد اضافه کرد : اقدامات خوب و ارزشمندی در حوزه زیرساخت‌های پلیسی در این شهرستان صورت گرفته که افتتاح کلانتری ۶ در روستای بیدگنه و ساختمان پلیس‌های تخصصی نمونه ای از آنهاست که امیدواریم با این اقدامات شاهد رضایتمندی مردم و سهولت دسترسی آنها به پلیس‌های تخصصی باشیم.

احترام و اعتماد به قانون و رعایت قانونمداری توسط مردم

نورمحمدی خاطرنشان کرد: لازمه داشتن جامعه‌ای پاک ، سالم و پویا ، احترام و اعتماد به قانون و رعایت قانونمداری توسط مردم می باشد که در این صورت می‌توان انتظار رشد و پیشرفت در جامعه را داشت.

وی ادامه داد : امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری دست یاری به آحاد مردم دراز کرده و با مشارکت دادن مردم و تقسیم وظایف از هیچ گونه کوششی در ایجاد نظم و امنیت دریغ نخواهد کرد.

برخورد با فروشندگان مواد مخدر

فرمانده انتظامی ملارد برخورد با فروشندگان مواد مخدر و خرده فروشان ، سارقان و مال خران و جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با اراذل و اوباش را از مهم ترین اهداف و برنامه های این فرماندهی عنوان کرد و در بخشی از عملکرد شش ماهه امسال به رشد ۱۲۷ درصدی معتادین متجاهر ، افزایش ۱۱۵ درصدی ساماندهی اتباع بیگانه و رشد ۶۳ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر نسبت به سال گذشته در سطح این شهرستان اشاره نمود .

به گفته سرهنگ نورمحمدی با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان ملارد وقوع سرقت ۷ درصد کاهش و کشفیات در این باره ۱۰ درصد بیشتر شده است .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.