تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: بزرگ‌ترین مشکل استقلال حاشیه بوده و به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت تمام حاشیه‌های فوتبال ایران در این تیم جمع شده است.

هادی نراقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی این تیم برابر هوادار در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در حالی به سه امتیاز رسید که خوب بازی نکرد و تنها توانست به برتری دست یابد.

وی با بیان اینکه استقلال خوب بازی نمی‌کند، ادامه داد: یک تیم بزرگ نباید تا این حد ضعف داشته باشد. سال‌ها پیش و در جام تخت جمشید، استقلال در ورزشگاه امجدیه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و شکست خورد، اما وقتی سوت پایان بازی از سوی داور به صدا درآمد تمام ورزشگاه به تشویق استقلال پرداختند. در آن دیدار استقلال بهترین بازی را به اجرا گذاشت و بدشانس بود که نتوانست به برتری برسد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یک تیم نیاز به آرامش دارد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، اما استقلال هر روز با یک مشکل جدید مواجه می‌شود.

نراقی تصریح کرد: اکنون حرف از انتخاب سرمربی خارجی است، اما این چاره کار نیست! ابتدا باید حواشی را به اتمام رساند. اگر بتوانیم همه عوامل تیم را متحد کنیم، آن وقت باید انتظار موفقیت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر با این وضعیت، بهترین سرمربی دنیا را هم به استقلال بیاید، نمی‌تواند به موفقیت برسد، مگر اینکه از صفر تا صد امور تیم و رختکن را در اختیار بگیرد. در فوتبال امروز دنیا مهم‌ترین عامل موفقیت، نظم تیمی است، چیزی که استقلال ندارد.

بازیکن سال‌های دور استقلال گفت: بزرگ‌ترین سرمایه استقلال هواداران هستند. هوادارانی که کوچک‌ترین نفعی از این تیم نمی‌برند اما در سرما و گرما کنار تیم محبوبشان هستند. مدیران، مربیان و بازیکنان استقلال باید قدر این هواداران را بدانند.