تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه  امروز دوشنبه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره ۲۸۳ این سازمان است، گفت: در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا عرضه می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،‌ سعید غلامی باغی اظهار کرد: مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول این سازمان است که از امروز دوشنبه شروع شد.

وی گفت:‌ بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است.

«در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود چهار هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.»

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود، بیان داشت:‌ این کالاها دارای مجوز از نهادهای مرتبط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور ودایع به صاحبان کالا بازگردانده می‌شود.

غلامی باغی اعلام کرد: ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد:‌ همچنین پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.