زنجان - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشکسوتان شناسنامه ورزش استان هستند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنها برای ارتقای ورزش استان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استان که با حضور احمد خداوردی مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، افزود: وقتی در جمع پیشکسوتان ورزش استان قرار می گیریم تمامی خستگی ها و فشارهای ناشی از کارها رفع می شود.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه تکمیل و تجهیز آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، گفت: طرحهای ورزشی این اداره کل سالها راکد مانده بود که با تامین منابع مالی آنها با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مجددا فعال شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نگاه ویژه ای به حوزه ورزش استان دارد که باید از این نگاه و رویکرد قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اتفاقات خوبی در حوزه ورزش به ویژه طرحهای عمرانی اداره ورزش و جوانان استان به وقوع پیوسته است، گفت: هم اکنون استخر صائین قلعه فعال شده است و استخر هیدج در مرحله اتمام کار قرار دارد و استخر سلطانیه نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بازرگان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، اظهار داشت: در این پروژه نیز نگاه و توجه ویژه استانداری و همچنین مدیریت و برنامه ریزی استان را شاهد هستیم و روند تکمیل آن به سرعت انجام می شود.

بازرگان گفت: بهره گیری از پیمانکار و مشاور بومی و تامین منابع مالی امیدواری ها برای اتمام این طرح را بیشتر کرده است و امیدواریم این پروژه مهم استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شود و در اختیار هیات فوتبال استان قرار گیرد.

در پایان این مراسم از هفت پیشکسوت ورزشی استان شامل سیده صدیقه موسویون در رشته ورزشی نجات غریق، شهناز افشار در اسکیت، اکبر نصیری در کشتی، جبار آژنگ در والیبال، محمدحسین همایونی در ژیمناستیک ، ابوالفضل پتیام در دوومیدانی و پرویز اله‌مرادی در فوتبال تجلیل شد.