شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و ساماندهی اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: هر سازمان و ارگانی که از اتباع غیرمجاز استفاده نماید اداره کار نسبت به جریمه آنان اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در ایام بزرگداشت هفته نیروی انتظامی فراجا در نشست صمیمی با معتمدین شهر فردوسیه شهریار، ضمن قدردانی از شهردار منطقه به جهت برگزاری این نشست با بیان اینکه خدشه دار کردن امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس می باشد، اظهار داشت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: معتمدان محلی درحفظ و تحکیم امنیت، بسیار اثرگذار هستند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص تاثیر معتمدان محلی در تامین امنیت در جامعه، گفت: یکی از اقدامات پلیس به جهت افزایش و ارتقا امنیت اجتماعی، تعیین معتمد محلی به جهت برقراری ارتباط بین مردم و پلیس و برای رفع مشکلات آنان می باشد و در این میان نقش کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی بیش از پیش پر رنگ و مؤثر خواهد بود .

وی از شناسایی و ساماندهی ۷۵۰درصدی اتباع غیرمجاز خبر داد و بیان داشت: هر سازمانی و ارگانی که از اتباع غیرمجاز استفاده نماید اداره کار نسبت به جریمه آنان به مبلغ یک میلیون و ۹۶۰هزار تومان برای هر نفر اقدام خواهد کرد و توصیه پلیس در این خصوص تمامی سازمان ها علی الخصوص اتحادیه املاک این است که به این گونه افراد خانه اجاره ندهند که در صورت مشاهده توسط پلیس و دستگاه قضاء پلمب خواهند شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی چهار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است، اظهار داشت: شهروندان عزیز هرگونه نظرات، پیشنهاد و انتقاد و همچنین عملکرد مناسب پلیس را با تماس با سامانه ۱۱۰و یا ۱۹۷ اعلام نمایند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.