تهران - ایرنا - حزب الله لبنان از انجام چهار عملیات جدید علیه محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یک شهرک صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در حمایت از غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن، ‌ رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (دوشنبه) محل تجمع خودروها و نظامیان دشمن صهونیستی در پشت پایگاه «جل العلام» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد که در همین چارچوب در ساعت ۹:۱۰ صبح امروز شهرک صهیونیست نشین «کفر فرادیم» را با چندین موشک مورد هدف قرار گرفت.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «مارون الراس» را با چندین فروند موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در چهارمین عملیات خود نیز تجمع نظامیان صهیونیست در پشت روستای «رمیش» را با موشک هدف قرار داده و تلفاتی به آنها وارد کرد.

حزب الله لبنان پیش از این نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که در حمایت از غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه روستاها و غیرنظامیان، در پنج دقیقه بامداد امروز پایگاه صهیونیستی «نیمرا» یکی از پایگاه های اصلی منطقه شمالی واقع در غرب طبریا را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان در ساعت ۶:۵۵ دقیقه صبح امروز نیز شهرک صهیونیست نشین «کرمئیل» را هدف حملات موشکی قرار داده بود.

حزب الله لبنان دیروز (یکشنبه) نیز ۱۸ عملیات علیه اهداف رژیم صهیونیستی در شمال و غرب فلسطین و مرزهای لبنان انجام داده بود.

آخرین عملیات روز یکشنبه حزب الله، موشک باران شهر اشغالی حیفا و پایگاه نظامی «الکرمل» در جنوب آن بود که به زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به فرار از خانه‌های خود شده‌اند.