تهران- ایرنا- فولاد خوزستان برخلاف فصل گذشته و با حضور یحیی گل‌محمدی شرایط خوبی را تجربه می‌کند و یکی از مدعیان بی‌سروصدای لیگ برتر است.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران، از سقوط فرار کرد و در رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند.

مجموعه فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرافتخار و سابق پرسپولیس رفته و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپردند. اگر در ابتدای راه کمی چالش برای فولاد ایجاد شد، اما این تیم با حضور گل‌محمدی رفته رفته سر و شکل گرفت و حالا از مدعیان لیگ بیست و چهارم است.

فولادی‌ها که لیگ بیست و سوم را با برتری مقابل نساجی مازندران در قائمشهر به پایان رساندند، در نخستین گام در لیگ بیست و چهارم باز باید در دیداری تکراری در قائمشهر به مصاف این تیم می‌رفتند. یحیی و شاگردانش در نخستین گام دوباره موفق شدند نساجی را شکست دهند تا لیگ را با برد شروع کنند. مردان دیار کارون در شرایطی در هفته دوم مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسیدند که در هفته سوم گل‌محمدی باید مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رفت. سرخ‌پوشان که در دو هفته ابتدایی نتیجه لازم را کسب نکرده بودند در این بازی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس شدند.

شاگردان گل محمدی در هفته چهارم برابر خیبر به تساوی یک بر یک رسیدند تا به نظر برسد شرایط در خوزستان همچنان خوب نیست اما گل‌محمدی معادلات را بر هم زد. فولادی‌ها در هفته پنجم ابتدا یک بر صفر هوادار تهران را شکست دادند و در هفته ششم با همین نتیجه موفق شدند ذوب‌آهن را شکست دهند. گل‌محمدی و شاگردانش در هفته هفتم دست به کار بزرگی زدند و در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تیم پر ستاره تراکتور را مغلوب کرده تا فرصت صدرنشینی را از پرشورها بگیرند.

فولاد حالا با گل‌محمدی با ۱۴ امتیاز و تنها بخاطر تفاضل گل در رده چهارم قرار دارد و به نظر می‌رسد یحیی توانسته شرایط را در این تیم ریشه‌دار خوزستانی بهبود ببخشد و حالا این تیم بی سر و صدا تبدیل به یک مدعی در لیگ بیست و چهارم شده است.