تهران-ایرنا- تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح دریافت نشان فتح را به سردارحاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش در پیام امیر سرتیپ خلبان حمیدی واحدی به سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: شهد رضایت نایب حضرت ولی عصر ارواحنا فداء و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) گوارای وجودتان باد.

در ادامه این پیام آمده است: دریافت نشان فتح از دستان علمدار عاشورایی انقلاب، محصول پا پس نکشیدن از راه پربهجت جهاد و دست رد زدن به سینه امان‌نامه ها در میان معرکه تحریم‌ها و تهدیدهاست، دو عملیات پیاپی وعده صادق با فرو ریختن هیمنه خود ساخته گروه تبهکار صهیونیستی در پیش چشم جهانیان ثابت کرد که نهال خود اتکای دفاعی به ویژه در حوزه موشکی که توسط سردار رشید شهید سرلشکر حسن طهرانی مقدم غرس شده، اینک به نخلی تناور تبدیل گردیده که محصول آن کام ملتهای آزادی خواه را با تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی شیرین کرده است.

سرتیپ واحدی در ادامه پیام خود آورده است: ایمان به وعده صادق نصرت الهی، اقدام به هنگام و عدم هراس از عده و عده دشمن، مؤلفه های نوید بخش عملیات وعده صادق (۲) بود که دشمن را از ماجراجویی تازه و دست اندازی به منافع ملت بزرگ ایران باز خواهد داشت.در این فرصت مغتنم با تبریک مجدد و نائل شدن به افتخار دریافت نشان فتح و تجدید عهد برادری، به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهیم مجموعه ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون زرهای درهم تنیده و نفوذ ناپذیر، از کیان ایران اسلامی و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهند کرد.

پیام تبریک رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به سردار حاجی‌زاده

در پیام سردار رمضان شریف ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس آمده است: دریافت "نشان فتح" از دست مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) به نشانه افتخارآفرینی در عملیات موفق و مقتدرانه "وعده صادق ۲" در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم سفاک و گرگ‌صفت صهیونیستی و "خونخواهی" شهدای مقاومت اسلامی و مستشاران عالی نظامی کشورمان به‌ویژه سید مقاومت " سید حسن نصرالله"، "دکتر اسماعیل هنیه" و "سرلشکر پاسدار سیدعباس نیل فروشان" موجب خرسندی و مباهات شد.

در ادامه این پیام آمده است: این رخداد مبارک را که جلوه‌ای از الطاف خفیه خداوندی و رضایت ولی امر مسلمین جهان از فرماندهی مؤثر و پیروزمندانه آن برادر عزیز و رزمندگان غیرتمند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مظهر اقتدار و آمادگی‌های همه‌جانبه و بازدارنده ایران و ایرانی برای مقابله هوشمندانه و قاطعانه با خباثت‌های دشمنان این سرزمین به‌ویژه رژیم تروریست و نژادپرست صهیونیستی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

پیام تبریک سردار کارگر به فرمانده نیروی هوافضای سپاه

در پیام سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: با احترام دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را که برازنده مردان بزرگ و شجاعی است که دل‌های آنان آکنده از عشق خدمت به این مرز و بوم با تأسی به نام و یاد شهدا و امام شهدا می‌باشد را صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض می‌ کنم.

در این پیام تاکید شده است: یقینا نشان ارزشمند و پرافتخار فتح که حاکی از فرماندهی هوشمندانه جنابعالی و درخشش عملیات‌های غرورآفرین وعده صادق بوده و برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح رقم زده است مایه مباهات همرزمانتان و سرور و خوشحالی مردم قدر شناس ایران اسلامی خواهدبود.

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

در پیام سردار غلامرضا جلالی آمده است: سردار سرافراز امیرعلی حاجی زاده، هم‌رزم گران‌قدر و پرتلاش سرداران پرافتخار دفاع مقدس، نشان فتح که به دست مبارک فرمانده معظم کل قوا به‌حق بر لباس نظامی پرافتخار شما آراسته شد، نشان از آن دارد که جنابعالی با تلاش بی‌وقفه و اراده‌ای استوار، روحیه حماسی و مقاومت دوران دفاع مقدس را در این زمانه زنده کردید. عملیات مقتدرانه «وعده صادق ۲»، تجلی اراده قاطع و شکست‌ناپذیر ملت ایران در مسیر بازدارندگی و دفاع مشروع از عزت و اقتدار کشور عزیزمان بود.

در ادامه این پیام آمده است: امروز، با توکل به خداوند و به همت مردان دلیری، چون شما که فرزند مکتب روح الله هستید، موشک‌های بومی ایران به نماد پاسداری از امنیت این مرز و بوم و حمایت از مظلومین جهان تبدیل شده است. از برکت این قدرت بازدارنده، لبخند آرامش بر لبان کودکان بی‌دفاع غزه و لبنان نیز جاری شده و ملت‌های مظلوم، امیدشان را به یاری خداوند و اراده شما سربازان اسلام پیوند داده‌اند.