یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه‌ وبویراحمد گفت: اهتمام جدی و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه و صحنه های مختلف به ویزه در زمینه تولید قدرت و تامین امنیت تعیین کننده و اثر بخش است و ملت بزرگ ایران قدردان فرزندان خود در نیروهای مسلح هستند.

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همچنین نقش سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و همراهی با دولت نیز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات درس بزرگی به اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی که محکوم به نابودی است، داد.

وی امنیت را مهمترین مولفه توسعه و پیشرفت کشور دانست، افزود: امنیت زمینه‌ساز انجام فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران است که با مشارکت نیروهای مسلح این امنیت برقرار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دولت در سایه برقرای امنیت به دنبال فراهم کردن سایر مولفه های حضور و جذب سرمایه گذاران و رشد و توسعه استان است.

رحمانی عنوان کرد: از برنامه های دولت وفاق ملی توجه به بخش تولید و صنعت بوده که منجر به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم می شود و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

وی بر فراهم کردن بسترها برای حضور سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارهای فاخر و ارزشمندی انجام داده است اما با توجه به صعب العبور بودن این خدمات کافی نبوده که در چارچوب سیاست دولت وفاق ملی به دنبال توسعه آن هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سپاه با دولت گفت: سپاه همواره در کنار همه دولت‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر آنها تلاش کرده است.

وی با اشاره به منابع محدود دولت و کارهای زیاد بر زمین مانده افزود: بسیج سازندگی سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کنار دولت بوده و اقدامات سازنده صورت گرفته قابل تقدیر است.

رحمانی عنوان کرد: با کارهای خوبی که توسط سپاه فتح استان و بسیج سازندگی در روستاها صورت گرفته شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علاوه بر این اقدامات، سپاه در کنار نیروی انتظامی در ایام انتخابات در استان همکاری ویژه‌ای داشته و در برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه در استان نقش اساسی ایفا کرده است.