همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: این استان مهد فرهیختگان و دانشمندان بزرگی بوده و دارای فرهنگ غنی و درخشان است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، حمید ملانوری‌شمسی روز سه شنبه در دیدار با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در مدرسه علمیه ملاعلی معصومی همدانی افزود: این استان، مهد شخصیت‌های فرهیخته و دانشمندانی است که نام و یادشان برای ایران و اسلام افتخارآمیز بوده و خواهد بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: همدان از ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های علمی و مدیریتی برخوردار است و فرصت خدمت‌رسانی به مردم در این استان در کنار شخصیت‌های برجسته‌، به عنوان یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: در سالگرد طوفان‌الاقصی، شاهد اتفاقات غرورآفرین و امیدبخشی از جمله؛ عملیات وعده صادق ۲ و حضور حماسی رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی در نماز جمعه تهران و شهرهای دیگر بودیم که شور و شعف بسیاری در میان ملت‌های مظلوم و رنج‌دیده جهان ایجاد کرده است.

حضور مدیران در صحنه باعث افزایش اعتماد عمومی می‌شود

استاندار همدان همچنین در نشست با معاونین و فرمانداران شهرستان‌های استان نیز اظهار کرد: شفافیت در عملکرد و انتشار نتایج اقدامات در رسانه‌ها نیز باعث افزایش اعتماد مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ محور بودن و اجرای دقیق سیاست‌ها و اسناد بالادستی با مشارکت مردم یکی از اصول اساسی مدیریت است.

استاندار همدان گفت: ایجاد فضایی برای شنیدن دیدگاه‌های مردم، به‌ویژه جوانان و دانش‌آموزان که ممکن است ایده‌های نوآورانه داشته باشند، بسیار مهم است.

ملانوری‌ شمسی اظهار کرد: اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه‌ای که در کشور وجود دارند، اگر به درستی مطالعه و بومی‌سازی نشوند، نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی یادآور شد: مدیران باید با خلاقیت و نوآوری، این اسناد را به‌گونه‌ای بومی‌سازی کنند که بتوانند متناسب با شرایط منطقه‌ای اجرا شوند.