تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن کودک کش صهیونیستی ناجوانمردانه فرمانده حزب الله را ترور کرد، گفت: اساس این جنایت آمریکا است اما هرگز ما در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشدیم و نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر قالیباف امروز دوشنبه - ۱۶ مهرماه- در هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه به روح همه شهدای مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، اسماعیل هینه و دیگر شهدا درود می فرستم، گفت: این موضوع برای ما سخت است و مصیبت بزرگی است و جای خالی آنها را با همه وجود حس می کنیم. چرا که وجود این شهدا برای ما برکت، قدرت، صلابت و امنیت به همراه داشت و ما عزادار و مصیب زده هستیم.

وی تاکید کرد: البته شکی نداریم که آنها ماندگار شدند و ما جامانده و امروز روح آن عزیزان حامی جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت شجاعانه و مدبرانه تر این مسیر را ادامه می دهد.

در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نمی‌شویم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن کودک کش صهیونیستی ناجوانمردانه فرمانده حزب الله را ترور کرد، تصریح کرد: اساس این جنایت آمریکا است اما هرگز ما در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشدیم و نخواهیم شد. چرا که ما بر اساس باورهایی پا در این میدان گذاشتیم که طبق گفته امامین انقلاب، این مسیر با شکست نخواهد بود و چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم.

قالیباف افزود: در مقابل خداوند برای ما بهشت برین در جوار رسول الله و شهدا در نظر می‌گیرد که هدف زندگی جزء این نیست. همچنین خداوند بشارت داده به جز اجر اخروی، در دنیا هم از لطف خداوند برخوردار می‌شویم.

وی با اشاره به تشکیل نامشروع رژیم صهیونیستی به دست انگلیس و ایادی آن گفت: آنها فکر می کردند با کشتار مردم فلسطین، گرفتن زمین‌های فلسطینیان و جنگ‌های متمادی، فلسطین فراموش خواهد شد. اما «طوفان الاقصی» ماهیت این رژیم را به خطر انداخت چرا که گذشت آن زمان که ارتش کشورهای عربی را زمین گیر و دولت های اسلامی را تسلیم قراردادهای ننگین می‌کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دولت‌ها و ملت‌هایی که به سنت‌های الهی ایمان دارند و در این مسیر گام بر می‌دارند، در مقابل این رژیم تا دندان مسلح حامی آمریکا، به پیروزی رسیدند. حتی به رغم اینکه رژیم صهیونیستی به گنبد آهنین برای امنیت پایدار اتکا و دفاع می‌کرد، اما در کرانه باختری درگیری است و مجاهدان در آنجا مبارزه می‌کنند.

به جای امنیت پایدار ترس پایدار بر رژیم صهیونیستی حاکم است

قالیباف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از یک سال هنوز موفق به فتح غزه نشده است، گفت: در درگیری های چند شب گذشته، مبارزان فلسطینی باردیگر از غزه، تل‌آویو را مورد هدف قرار دادند و صهیونیست‌ها حتی یک اسیر را آزاد نکردند و از جنوب لبنان نتوانست حتی یک قدم پیش روی کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است، بیان کرد: تلاش‌های مذبوحانه‌ای که صهیونیست‌ها و آمریکا با بهره‌مندی از تکنولوژی، اطلاعات و همکاری ناتو انجام می‌دهند، هرگز این ترکیب برای آنها قدرت و پایداری نخواهد آورد. به جای امنیت پایدار ترس پایدار بر رژیم صهیونیستی حاکم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع اپیروزی طبق وعده الهی از آن ماست و هرگز ذره‌ای در آن تردید نداریم، گفت: مطمئن هستیم که فلسفه وجودی این رژیم جنایتکار متزلزل است کما اینکه امروز به جای امنیت پایدار ترس پایدار بر یکایک آن ها حاکم است.

قالیباف یادآور شد: در همان روزهای اول عملیات طوفان‌الاقصی، وقتی وزیر خارجه آمریکا وارد تل‌آویو شد، بیان داشت که دولت و ارتش رژیم صهیونیستی فروریخته است. لذا اولین کار آمریکا این بود که هدایت ارتش و دولت آنجا را بدست گرفت تا دچار فروپاشی نشود.

وی با بیان اینکه رزمندگان و جوانان مسلمان به سنت ها و نصرت های الهی باور دارند، گفت: مطمئن هستیم در این مسیر که راه خدا است، چه بکشیم و چه کشته شویم، هر دو برای ما موفقیت بوده و به تعبیر امام راحل شهادت فیض عظیم برای همه ماست، پس هر جا هستیم به یاد شهدا و امام شهدا و مصمم به سنت های الهی باشیم و مهم‌تر اینکه غفلت نکرده و همیشه در این مسیر گام برداریم.