سمنان - ایرنا - تیم هدف سمنان در هفته دوم دور نهایی مسابقه‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با نتیجه پنج بر ۲ مقابل تیم ضامن آهو گناوه به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه شامگاه دوشنبه در زمین ساحلی سیمرغ سمنان برگزار شد و علیرضا جوادی در دقیقه ۹ وقت اول، علی امینی و علی شعنی در دقایق ۲ و ۶ وقت دوم و علی حامدی و علی امینی در دقایق یک و هشت وقت سوم، گل‌های تیم هدف سمنان را به ثمر رساندند.

برای تیم ضامن آهو گناوه هم در این دیدار میلاد غلامی در دقیقه هشت وقت اول و علی امینی (گل به خودی) در دقیقه ۱۱ وقت دوم گلزنی کردند.

مرتضی کاظمیان از تیم هدف سمنان در دقیقه هفت وقت سوم با دریافت دومین اخطار، از زمین بازی اخراج شد.

قضاوت این مسابقه بر عهده مرتضی حیدری، سجاد صفری‌پور و علیرضا شکی به ترتیب از استان زنجان، گیلان و گلستان بود و حسین علی‌غلامی از استان گلستان و نوروز آرخی از بندر ترکمن به ترتیب به عنوان نماینده فدراسیون و ناظر داوری بودند.

دور نهایی مسابقات فوتبال ساحلی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با شرکت هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می‌کنند.

در گروه اول رقابت‌های این مرحله تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد، حیات‌داود بندرگناوه، شهرداری دشتی، ملوان انزلی و در گروه دوم چادرملو جوان اردکان، هدف سمنان، شهرداری چلیچه شهرکرد و ضامن‌آهو بندر گناوه حضور دارند.

در دور نخست لیگ دسته یک فوتبال ساحلی ایران ۱۲ تیم در چهار گروه سه تیمی رقابت کردند و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم هدف سمنان در دور نخست با تیم‌های پدیده بندرترکمن و ملوان بندرانزلی در گروه اول قرار داشت و در پایان به عنوان تیم اول این گروه به مرحله نهایی راه یافت.