سمنان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: اصحاب رسانه سربازان جنگ نرم هستند که قلم آنان نقشی مهم در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید فلاح شامگاه دوشنبه در گردهمایی اصحاب رسانه عضو انجمن خبرنگاران استان سمنان افزود: فضای مجازی ابزاری برای سوءاستفاده دشمنان برای اهداف شومشان است که خبرنگاران توانمند می‌توانند این تهدیدها را به فرصت راهبردی تبدیل کنند.

وی با اشاره به سابقه فعالیت ۱۸ ساله انجمن خبرنگاران استان سمنان، ادامه داد: این انجمن خبرنگاران به عنوان نهاد صنفی توانمند و یک سازمان مردم‌نهاد واقعی طی سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی در کار فرهنگی همدلی بین افراد است، تاکید کرد: این ویژگی در بین اعضای انجمن خبرنگاران استان سمنان به خوبی مشهود است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: جامعه خبری استان افرادی توانمند هستند که با اهتمام و اراده، رفع مشکلات و تحقق مطالبه‌های مردمی را دنبال می‌کنند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی قدس رییس انجمن خبرنگاران استان سمنان و دیگر خبرنگاران عضو این انجمن به بیان خاطراتی از دوران کاری خود پرداختند.

مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh) در این استان ۲۰۰ نفر است.