تهران- ایرنا- همزمان با تداوم حملات ارتش رژیم صهونیستی به مناطقی از لبنان، ارتش این رژیم ۵ منطقه در شمال فلسطین اشغالی را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، شهرک‌های صهیونیستی رأس الناقوره، شلومی، حنیتا، ادمیت و عرب العرامشه ۵ منطقه‌ در الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی است که ارتش رژیم آنها را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که اعلام این مناطق به عنوان منطقه بسته نظامی در راستای گسترش رزمایش زمینی در جنوب لبنان است.

از سوی دیگر الجزیره از بمباران شهرک البرج الشمالی و حومه آن در جنوب لبنان خبر داد.

در همین ارتباط یک فرمانده میدانی حزب الله از تحرکات مشکوک نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و احتمال پیشروی نظامیان اشغالگر در پوشش نیروهای یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان) خبر داد.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل نیز ضمن ابراز نگرانی از تحرکات نظامیان صهیونیست گفت: یونیفل، نگرانی عمیق خود را نسبت به تحرکات اخیر ارتش اسرائیل در نزدیکی یکی از مواضع نیروهای مذکور اعلام می کند.

دوجاریک افزود: آسیب رساندن به نیروهای حفظ امنیت وابسته به سازمان ملل که براساس دستور شورای امنیت سازمان ملل، اقدام و فعالیت می کنند، غیر قابل قبول است.